6 Eylül 2016 Salı

Yepyeni Kdrama: Jealousy Incarnate



Tam 'izleyecek dizi bulamıyorum, dizilerin (Cinderella And Four Knights dışında tabii ^^) eski tadı yok sanki' diyecektim ki tesadüfen bu diziye rastladım. Beni kendime getirdi resmen! :) Kong Hyo-Jin'i It's okay, this is love dizisinde izlediğimden beri çok severek takip ediyordum zaten. O sebeple hemen ısındım diziye. Yalnız Lee Hwa-Shin'e pek alıştım denilemez, her ne kadar çok yakıştırmasam da şu an onları ileride bir şekilde alışıp yakıştıracağımdan şüphem yok ^^.   Bu arada söylemeden edemeyeceğim beni diziye bağlayan asıl bir faktör de çoook sevdiğim dizim 1988'deki Sun-Woo'muz yani Ko Jung-Won oldu.  Onu dizide görür görmez daha çok izlemek istedim,  hatta asıl adam olmadığını öğrenince baya üzülmedim desem yalan olur. 
Beni hayran bırakan "konusuna" gelelim: Rekabetin her zaman dinamizmini koruduğu bir sektörü, medya sektörünü konu alıyor dizi. Her zaman bir parçası olmak istediğim ve hala sunucu olma hayalleri kurduğum, ciddi ciddi planlarını yaptığım için dizi beni daha ilk saniyelerinde çekti zaten içine.
Pyo Na Ri (Gong Hyo Jin) dizide haber sunucusu olamamış bir hava durumu sunucusudur. (aralarında ciddi bir fark varmış diziyle öğrendim.)

Her gun haberlere çıkmasına rağmen gölge gibi hiç fark edilmez vs derken Na Ri; kanalın yıldızı, ve en popüler haber sunucularından olan Lee Hwa Shin(Jo Jung Suk)'a aşık olur. Ve sonra aralarına bir de Hwa Shin'in yakın arkadaşının (asıl sebebim!! :)) girmesiyle o her dizide bir "must" olan aşk üçkeni oluşur. Diziyi diğerlerinden farklı kılan sürekli devam eden enerji ve komedisi. 

Aşağıda neden bahsettiğimi anlayacaksınız:



İyi seyirler! İzliyorsanız yorum düşün birlikte izleyelim! :)



10 yorum:

  1. İzlediğim güncel diziler o kadar çok ki buna sıra gelmedi . Ama ikinci çocuk bu bacı için çok küçük değil mi yokse ben mi öyle biliyorum acep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mii? O zaman alırım bir önerinizi! ;) Biraz küçük sanki ama kıza o kadar alışmışım ki gözüme çok büyük gelmiyor :D

      Sil
    2. Güncel o kadar bayılarak izlediğim pek dizi yok fakat let's fight ghost güzel . Ama izlemedizsen tamamlanmış dizi olarak signal'ı öneririm bu diziyi çok sevdim zira

      Sil
    3. Evet ona başladım :)) ama Signal'ı duymadım bile! :O Hemen bakıyorum çok teşekkürler! :))

      Sil
    4. Seni mimledim bir bak bloguma yaparsan sevinirim ^^

      Sil
    5. Yapmaz mıyımm :) Seve seve! :)

      Sil
  2. Kore dizisi çılgınlığına giremedim henüz, vakti var demek ki, dur bakalım ne zaman :) Sevgiler Rumeysa bacı ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha her zaman seve seve bekleriz aramızaa Emine bacı ❤ :))

      Sil
  3. hımmmmm ya kore dizilerine yetişmek olanaksız yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mii :) Ama çok kaptırınca da onlar sana yetişemiyor :)) bkz: tatilde ben :))

      Sil