1 Eylül 2016 Perşembe

Modanisa'dan Harika Fırsat & Bayram Özel Seçimlerim

Harika bir fırsat! Modanisa'da gezinirken gördüm bayram indirimi ve bugüne özel bir indirim mevcutmuş şu an! 2 Ürün alana bir ürün bedava diyor! :) Ee malum bayram da geliyor ben de durur muyum tabii, hemen siteyi inceledim. 

Tesettür çok ince bir çizgi. Kıyafet seçerken çok daha dikkatli olmamız gerektiğine, çok dar ve kısa ölçülerden kaçınmamız gerektiğine inanıyorum. Bugün sizler için birkaç elbise seçtim! Beğeneceğinizi umarak, :)

Kolları ve etek uçları fırfırlarla hareketlendirilen elbise,son dönemlerde instagram'da bolca karşılaştığımız, şimdilerde çok sevilen model. Ne yalan söyleyeyim benim de çok hoşuma gitmeye başladı. Bir nar çiçeği bir de mor rengini çok sevdim. 

Dantel görünümündeki baskı desenlerin farklı bir hava katmış penye elbiseye. Hem rahat olsun hem şık görünsün diyenler için!

Minimal stilin sıkı takipçilerini memnun edecek bu elbise, şifon detayı ile dikkat çekiyor. Işıltılı aksesuarlarla tamamlayarak gün boyu şık hissedebilirsiniz. İndirim de var, bayram da yaklaşıyor! ;)

Pastel tonlarda desensiz parçalarla kombinleyerek uyumlu br görünüm yakalayabilirsin. Ben daha çok ninemindolabı'nın parçalarına benzettim, sizce de tarzı çok benzemiyor mu?

İndirim maalesef yok ama ben bayıldım! :) Yazın en ferah ikilisi japone kollu uzun elbise ve kap takım! Farklı kombinlerle gündüzden geceye tercih edebileceğiniz bu takımı, geniş renk alternatifiyle bulabilirsiniz. 

Minimal stilin sıkı takipçilerini memnun edecek bu elbise, şifon detayı ile dikkat çekiyor. Işıltılı aksesuarlarla tamamlayarak gün boyu şık hissedebilirsiniz. 


Enerjik renklerin bir arada kullanımına bayılıyorum! :) Bir de yeşili çok seviyorum galiba.. :)

Fırfır detaylarla kendine özgü naif bir stile sahip olan bu salaş elbise indirime girmişken kaçırılmamalı bence. Hem bayrama da yakışır! :) Yalnız bu şal harika uymamış mı elbiseye?

Yine fırfırlı modellerden, sevgim galiba ben bunları. :)

Biraz şımarık gözüken spor elbiseler kalp ben! Gerçekten çok sevdim. Tak spor ayakkabını altına, istediğin yere git! 

Bu iki elbisenin modeli bir. Özellikle arkasının kapalı olması çok hoşuma gitti. Önü yürürken nasıl görünür bilmiyorum ama ben favoriledim bile!


Minimal stilin sıkı takipçileri sever bu elbiseyi. Hem bol, hem rahat hem de şık duruyor. Kaçırmayın derim. 

Robadan dikişli sade modeliyle hem günlük kombinlerinizin bir parçası olabilir hem de doğru takıyla çok daha şık ve ağır durabilir bu elbise. Benim çok hoşuma giden bir model. Bana çok yakışmıyor ama fiyatına bakınca alsam mı dedim açıkçası. :)


Umarım işinize yarar! :) İyi bayramlar şimdiden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder