18 Eylül 2016 Pazar

Durum güncellemesi: YURT

Evimi bırakmış, bu satırları yurt odasından yazmaktayım. 
Gece gece Jealousy Incarnate izliyorum. Özellikle son bölümden beklentim daha yüksekti. Belki çok yorgun olduğum için ve biraz geçerek izlediğim için önceki bölümlerden aldığım keyfi alamadım.

İtiraf etmiş bulundum, biraz geçerek izledim uykum olduğu için ^^ ama diziler yine de keyif verici tabii bunca işin arasında. 

 

Çilekli yoğurdumla bakışıyoruz bir taraftan, varlığının beni nasıl mutlu ettiğini tarif edemem. ^^
Tüm yoğunluğumu ona vermiş bulunmaktayım. :))

Yarın benim okulum da başlıyor. Bu hafta çokça program yaptığım için her gün katılım gösteremeyeceğim ki hazır buradayken katılım sağlamam gerekirdi derslere ben de farkındayım ve yoklama alınmamasını umuyorum. 

İnşallah hepimiz için harika bir sene olur! ^^
Bu arada yan odama yeni bir arkadaş geldi. Sabahtan beri Age of Youth'u yaşıyor gibiyiz. Birbirini tanıma çabaları, küçük ama o ilk tanışma vaktinde çok önemli olan paylaşımlar filan..


Bu arada kimler okuyor?? Kimlerde var yeni dönem telaşı? :) 

18 yorum:

  1. Merhabalarr,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Sizi takibe aldım,bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniiiiz! ^^Hemen geliyorum efendim! :)

      Sil
  2. Hahaha tam komedidir , tanışma ^^ nasıl anlaşabildiniz mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle... garip garip bakışmalar.. Muhabbet kurma amacıyla eeee'li başlayan anlamsız sorular... Anlaştık çok şükür :))

      Sil
  3. her şey çok tatlııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler, siz de çok tatlısınız efendim!! :))

      Sil
  4. ayyyy son yazımaaa bi baksana amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansınızz efendiiim!! Nasıl mutlu oldum ^^

      Sil
  5. Çok tatlı bir yazı olmuş :D

    Takibe aldım bana da beklerim canım benim ^^

    www.lovviez.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^^ Hemen geliyorum :))

      Sil
  6. İzlemedim o diziyi... :)

    Yurt sezonu... :=)

    Neyse, ben de beklerim bloguma, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok az izledim ama her okul döneminde aklıma gelecek sanırım ^^ Tabii zevkle geliyorum! :))

      Sil
  7. Ay canım benim, Allah kolaylık versin. O kadar yorgunum ki, ilk resim beni anlatıyor :) Benim okul biteli çok oldu ama dünya telaşı bitmiyor bacım :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha hepimizin temsili resmi, tahmin edebiliyorum ^^Çok haklısınn, ne diyelim Allah kolaylık versin hepimize! :)) <3

      Sil
  8. Yurt günlerim geldi aklıma :(
    Neyse amaaan ben geldim!Ben kahve. Bana bekleriiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah hoş geldinn :)) Tabii hemen! :)

      Sil