31 Ağustos 2016 Çarşamba

Merhabalar!


Bu "merhaba, ben geldim" temalı postu hiç yazmamayı düşünüyordum ama sonra mekana selamsız giren kız gibi de olmayayım dedim! (utanan maymuncuk)


Daha önce çoğu kez katıldım Blogger'ın büyülü alemine! Birbirinden çok farklı alanlara ilgi duyduğum için çok farklı temalarda bloglarım oldu. Çok takip edileni de oldu, fark edilmeyeni de! :) O halde dedim ben de, neden hepsini bir araya toplayıp bir daha katılmayalım bu aleme!
Ben Rumeysa, neyi severse, neyi beğenirse onunla ilgili yazacak- sadece İYİ yazacak kız.. 

Bu arada yeri gelmişken, öğrendiğim her şeyi paylaşacağım bir platform istiyordum sanırım burayı da o şekilde kullanacağım. Dillere karşı inanılmaz bir ilgim var. Bol bol yabancı paylaşımlarda da bulunmak istiyorum. 


Ok so I've been here before, more than you can imagine! :) Since I was into very different things I had a very seperate blogs among which some became very popular while some was hardly recognized. So I thought why not give it a try once again! So this is Rumeysa, the girl who will write about whatever she likes and only about good stuff..

By the way, I always wanted to have a platform where I could share about everything I've learned, I think this blog will make a perfect place for that and also I have tremendous interest for languages I guess I'll try to write in diff languages.

6 yorum:

  1. hoşgeldiniz :) keşif etkinliğinden geliyorum siz eskilerdenmişsiniz ben yenilerden :) bloğuma da beklerimm. http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de hoş geldiniz! :) Gelmez miyim!? :))

      Sil
  2. Hoşgeldin aramıza... Benim bloguma da beklerim ^^ Huzurlu ve mutlu bayramlar diliyorum, sevgiyle kal.. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemenn geliyorumm ^^Size de huzurlu ve mutlu bayramlar efendim! :)

      Sil